IRANCMS | سایت ساز آنلاین ایرانی
  • اخبار تکنولوژی
  • لامپ های LED جدید و ارزان قیمت معرفی شد


    آلفرد لاسپینا از مدیران اوسرام در این باره گفته: "وقتی بهره وری چراغ های LED بیشتر شود و نور بیشتری را به ازای هر وات برقی که مصرف می کنند تولید کنند، دیگر به تعداد گذشته به چراغ در محیط نیاز نداریم." اگرچه چراغ های LED در عرصه نورپردازی آینده در کانون توجه قرار دارند، ولی این فناوری برای رسیدن به این جایگاه مسیر طولانی را پشت سر گذاشته است. تا همین چند سال پیش یک لامپ 60 واتی LED قیمتی بیشتر از صد دلار داشت. حال اما با گذشت چند سال از آن دوران، شرکت های تولید کننده چراغ های LED در رقابتی سرسختانه برای ارائه بهترین محصول با کمترین قیمت هستند.


    روش اوسرام این است که قابلیت های اصلی این فناوری را در اختیار کاربر قرار دهد، ولی چند سال از عمر آن کم کند. البته این چراغ ها هنوز هم گزینه ای مناسب هستند چرا که خرید لامپ سه دلاری که ده سال عمر کند هم ایده آل است. اوسرام تیزبنی خاص خود را دارد. به باور این شرکت ،موفق ترین چراغ های LED آنهایی هستند که شباهت بیشتری به لامپ های رشته ای داشته باشند. مردم اغلب اوقات متوجه قابلیت ها نمی شوند، تا موقعی که جای خالی آنها را احساس کنند، اما در زمینه هایی همچون توزیع و انعکاس نور، و چرخه نوری که توسط لامپ تولید می شود، عوامل متعددی در واکنش مردم به چراغ های LED وجود دارد.


    اگر راهبرد اوسرام نتیجه بدهد، تمرکز روی این ویژگی های محتاطانه گذار از نورپردازی رایج رشته ای امروزی به چراغ های LED را برای مصرف کنندگان ساده تر می کند. و اگر کاهش مصرف انرژی، پایداری و عمر ده ساله هنوز هم شما را برای این تغییر رویکرد راضی نکرده، اوسرام امیدوار است برچسب قیمت سه دلاری باعث محبوبیت محصولاتش شود.

    يكشنبه 2 اسفند 1394
    LED,انعکاس نور,لامپ,چراغ های LED

    كد امنيتي