IRANCMS | سایت ساز آنلاین ایرانی
  • اخبار تکنولوژی
  • فروش بیشتر با جدیدترین ترفندها

    تنها فروشندگانی که دارای ذهن خلاق و فکر خلاق هستند می‌توانند در شرایط بد اقتصادی عملکرد مناسبی داشته باشند. مدیران باهوش همواره سعی می‌کنند با بهره گیری از ترفندها و راهکارهای نو به جای روش های سنتی، کسب و کار خود را رونق ببخشند و مانع از بین رفتن کسب و کارشان شوند. مدیران موفق می دانند که برای فروش بیشتر باید روی مشتریان، انبار محصولات و پرسنل خود تمرکز داشته باشند.

    جلب رضایت مشتری، اولین اصل در فروش بیشتر

    گسترش روز افزون تکنولوژی سبب شده است که سلیقه های مردم به سمت شیوه های نوین ارتباطی گرایش پیدا کند، پس مدیرانی به موفقیت دست می  یابند که به جای استفاده از روش های سنتی از ترفندهای جدید بهره بگیرند. یک فروشنده باهوش می تواند با مطالعه بیشتر و ارائه ایده های خلاقانه فروش محصول خود را بیشتر کند. جلب رضایت مشتریان، اولین اصل و یکی از ترفندها در فروش بیشتر می‌باشد. با گسترش فضای مجازی و بازاریابی های اینترنتی و الکترونیکی جلب اعتماد مشتریان یکی از مهم ترین وظایف فروشندگان به حساب می‌آید. قبل از فروش محصول خود در فضای آنلاین، ابتدا ایمیل مخاطبانتان را بگیرید و بعد از آن ها بخواهید که در سایت شما ثبت نام کنند، بعد از ثبت نام با فرستادن ایمیل های تبلیغاتی حساب شده و بازاریابی الکترونیکی مخاطبانتان را به مشتریان دائمی محصولات خود تبدیل کنید.
    کسب درآمد بیشتر با بالابردن قیمت


    شاید روش بالابردن قیمت به نظرتان بسیار ساده و ابتدایی باشد و یا اینکه به صورت روبروی این روش افزایش قیمت برای بالا بردن فروش گارد بگیرید که با این کار مشتریانتان را از دست خواهید داد ولی توجه داشته باشید که باید کاری کنید که مشتری ارزش بیشتری برای کالای شما قائل شود، برای رسیدن به این مهم، می‌توانید بسته‌بندی خود را بهتر کنید و یا بر کنترل کیفی کالاهای خود بیفزایید، از بازاریابی اینترنتی، بازاریابی الکترونیکی و یا بازاریابی ویروسی استفاده کنید، فضای مجازی را بستری مناسب برای معرفی محصولات خود در نظر بگیرید.
    به جای افزایش مشتریان، فروشتان را بیشتر کنید

    همه مدیران می‌دانند که جذب یک مشتری چه هزینه ای برای یک شرکت دارد، بسیاری از افراد تصور می کنند که با افزایش تعداد مشتریان می توانند میزان فروش محصولات خود را افزایش دهند، حال این سوال مطرح است که چرا به جای اینکه هزینه خود را صرف جذب مشتری بیشتر کنید از مشتریانتان نمی خواهید که بیشتر از محصولاتتان خریداری کنند. برای مثال کارخانه شمع سازی را در نظر بگیرید که محصولات آن مربوط به شمع های تولد می شود، واضح است که این کارخانه مشتریان به خصوصی دارد که بر حسب نیاز خود در سال از محصولات خریداری می کنند حال در نظر بگیرید که این کارخانه شمع های مربوط به سال نو و ولنتاین را نیز به مجموعه محصولات تولید شده خود اضافه کند، مشخص است که همان مشتریان میزان خرید خود را افزایش خواهند داد و فروش بیشتری اتفاق می افتد.
    با مشتریان خود روابط طولانی برقرار کنید


    همیشه لازم نیست که نتیجه اولین برخورد مشتری با شما به خرید محصولتان پایان پذیرد و یا یک معامله جوش بخورد ولی شما می توانید یک مکانیسم ارتباطی با مشتریان خود برقرار کنید. در واقع پس از همان بار اول، مشتری را رها نکنید بلکه با وی ارتباط برقرار نموده و او را تنها نگذارید. طبق قاعده، به احتمال زیاد، افرادی که با آنها آشنایی و ارتباط دارید، بیش از غریبه ها و دیگران از شما خرید خواهند کرد البته فراموش نکنید که شما نمی توانید به گونه ای برنامه ریزی کنید که کل این مکانیسم به طور خودکار انجام شود، اما قادرید آن را به گونه ای طرح ریزی نمایید که روند کار، به سادگی و سهولت پیش برود.

    سه شنبه 4 اسفند 1394
    درآمد بیشتر,رضایت مشتری,فضای آنلاین,محصولات,مشتری,معامله

    كد امنيتي