IRANCMS | سایت ساز آنلاین ایرانی
  • مدیریت منو
  • مدیریت منو

    مدیریت منو :

     

    از قسمت مدیریت ظاهر، به قسمت مدیریت منو می رویم .

     

    برای جا به جا کردن منو ها با کلیک چپ آنرا گرفته و به صورت درگ جا به جا می کنیم . برای داشتن زیر منو ، با کلیک چپ، زیر منو را گرفته و به قسمت چپ منوی مورد نظرمان می بریم.

    برای حذف منو، آیکون ضربدر و برای ویرایش، قلم را انتخاب می کنیم .

     

     

    برای ساخت یک منو از باکس اضافه به منو، عنوان منو را می نویسیم. سپس لینک منو را پیوند میزنیم،در صورت داشتن آیکون ، به علاوه را می زنیم و آیکون را در سایز و نوع مورد نظر انتخاب میکنیم و اضافه به منو را میزنیم،منو اضافه می شود و طبق آموزش بالا می توانیم به وسیله درگ منو را در جای خود قرار دهیم.

    در مدیریت فهرست کنونی ، قالب منو را بر اساس منوهایی که موجود است انتخاب می کنیم . باید توجه داشت منوی انتخابی از لحاظ ساختاری و زیبایی با قالب سازگار باشد و بعد دکمه به روز رسانی را می زنیم و منوی انتخابی را با یک به روز رسانی در سایت مشاهده می نماییم.

    ،درقسمت اضافه مطالب به منو ،اضافه صفحات به منو،و اضافه پلاگین ها به منو،می توانیم مطالب ،صفحات و پلاگین ها را به منو اضافه کنیم .تیک مطلب درخواستی برای اضافه کردن به منو را از اضافه صفحات به منو ویا اضافه مطالب به منومی زنیم. در صورتی که بخواهیم پلاگین اضافه کنیم تیک پلاگین مورد نظر را می زنیم و بعد آیکون اضافه به منو را کلیک می کنیم.مطلب ویا پلاگین به منو اضافه می شود و با درگ می توانیم آن را جا به جا کنیم.

     

    پنجشنبه 13 اسفند 1394
    مدیریت ظاهر,مدیریت منو,منو,پلاگین ها

    كد امنيتي