IRANCMS | سایت ساز آنلاین ایرانی
  • مدیریت قالب
  • مدیریت قالب

    مدیریت قالب :

    برای ورود به قسمت مدیریت قالب ،به قسمت مدیریت ظاهر می رویم و مدیریت قالب را کلیک می کنیم.

     

    بعد از کلیک بر روی مدیریت قالب ، صفحه جدیدی برای ما باز می شود ،درقسمت سمت راست ،فهرستی از ماژول ها طبق سایت مورد نظر موجود می باشد. در قسمت سمت چپ ، در تب قالب ساز ،موقعیت های مکانی قالب مشخص شده است که بر اساس نوع قالب این موقعیت ها قابل تغییر می باشند.در قسمت انتخاب قالب می توانیم در منوی کشویی ، قالب مورد نظر خودمان را انتخاب کنیم.حال با توجه به موقعیت های مکانی موجود می توانیم از فهرست ماژول های سمت راست به صورت درگ یک ماژول را در موقعیت مورد نظردر قالب قرار دهیم و با کلیک بر روی ذخیره سازی قالب ،قالب را ذخیره کنیم.با کلیک بر روی ضربدر، می توانیم ماژول را پاک کنیم با کلیک بر روی تنظیمات، میتوانیم تنظیمات ماژول را تغییر دهیم .

     

     

    با قرار دادن یک ماژول در سایت (مانند عکس بالا با درگ کردن)، برای مثال: جستجو و آمار بازدید،برای شما یک صفحه باز می گردد که شما می توانید عنوان و آیکن و دیگر عناوینی که در ماژول وجود داشته باشد را معین کنید و تنظیمات ماژول را ثبت نمایید.(مانند عکس های زیر)

    در پایان ذخیره سازی قالب را کلیک می کنیم.

    تنظیمات قالب:

    در تب تنظیمات قالب ، می توانیم لوگوی فوتر (قسمت پایین سایت)،تصویر پس زمینه اصلی (بک گراند)،تصویر فاو آیکون(آیکون قرار گرفته در تب)را با کلیک بر روی ضمیمه تصویر برای هر باکس اضافه کنیم و در قسمت رنگ پس زمینه، با کلیک بر روی باکس، یک کالیته رنگی برای ما باز می شود که می توانیم رنگ خود را از طریق آن تغییر دهیم و یا کد رنگ را کپی کرده و در باکس انتقال دهیم.

    ویرایشگر:

    در قسمت ویرایشگر، شما دسترسی به کدهای اچ تی ام ال،سی اس اس،و جاوا اسکریپت دارید.در قسمت فایل، می توانید از طریق منوی کشویی، صفحه مورد نظرتان را جهت ویرایش انتخاب کنید و با کلیک بر روی انتخاب فایل کدهای آن صفحه برای ما باز می گردد و می توانیم تغییرات خود را درآن انجام دهیم و پس از تغییرات، ویرایش فایل را کلیک کنیم.

    در صورتی که با کد نویسی اچ تی ام ال یا سی اس اس و جاوا اسکریپت آشنایی ندارید ، از ویرایش این بخش خودداری نمایید.

    انتخاب قالب :در این بخش می توانیم همه قالب ها را مشاهده کنیم. در قسمت قالب های خریداری شده،تمامی قالب هایی که خریده ایم مشاهده می شود. در قسمت قالب های سامانه، تمامی قالب هایی که در ایران سی ام اس موجود است مشاهده می کنیم.در قسمت قالب های آماده، قالب هایی که به صورت آماده است را می بینیم. در قسمت قالبهای بلاگ دهی ، قالب هایی که وبلاگی هستند را مشاهده می نماییم.

    دسته ها:این قسمت ، انتخاب قالب های صفحات بر اساس دسته بندی های انجام شده را نمایش می دهد و می توانید تغییرات را انجام دهید.

    صفحات:

     

    در تب صفحات ، می توانیم صفحات اضافی خود را تغییر دهیم.

    پلاگین ها:

    در این صفحه می توانیم از پلاگین های موجود،قالب پلاگین مورد نظر خود را انتخاب نماییم و با کلیک بر روی ثبت تنظیمات، تغییرات خود را ثبت نماییم .

    در این قسمت آرشیوی از تغییرات و بک آپ قالب ها می توان گرفت ، کاربر بر اساس قالبهایی که طراحی کرده است آرشیو از آنها می گیرد و ذخیره سازی قالب ، در قسمت آرشیو می باشد.

    آرشیو :

     

    مشاهده قالب :

    در این قسمت، شما قالب خود را و واکنش گرا بودن آن را نسبت به موبایل ، تب لت ، لب تاب و رزولوشن های مختلف امتحان کنید. کافیست بر روی نوار پایین قالب نمایش داده شده کلیک کنید و با چپ و راست کردن آن نوع نمایش قالب خود را در سیستم های مختلف ببینید. برای تست بهتر قالب می توانیم بر روی آیکون کلیک کنیم.

     

    راهنما:

    در این قسمت، راهنمایی برای استفاده از تب های مدیریت قالب ظاهر می باشد.

     

     

    پنجشنبه 13 اسفند 1394
    تنظیمات قالب,مدیریت ظاهر,مدیریت قالب

    كد امنيتي