IRANCMS | سایت ساز آنلاین ایرانی
  • اخبار تکنولوژی
  • 7 روش برای افزایش سرعت مرورگر کروم


    1-به روز رسانی کروم


    اگر شما پنجره گوگل کروم را نسبته اید شاید در آن زمان از شما انتظار به روز رسانی داشته باشد(در این حالت شما ممکن است بگویید برای بروز رسانی به نسخه بعدی کروم نیاز است در این حالت منوی بالا مرورگر از رنگ سبز به زرد و سپس به قرمز تغییر رنگ می دهد و این نشان از آن است که مرورگر باید در زمان نزدیکی به روز رسانی شود).

    2-غیر فعال کردن پسوندهای ناخواسته


    برای این کار کافی است در قسمت نوار ادرس مرور گر پسوند// را تایپ نموده و سپس متن مورد نظر را تایپ کرده تا متن مورد نظر غیر فعال گردد.روش دیگر آن است که متن مورد نظر را انتخاب کرده سپس بر روی متن کلیک کرده نشانه یا ایکن سطل زباله را انتخاب و متن مورد نظر را حذف نماید.


    3-غیر فعال کردن پلاگین های ناخواسته


    با قرار دادن پسوند // قبل از پلاگین ها در نوار ادرس مرورگر پلاگین مورد نظر غیر فعال می گردد.برای غیر فعال کردن کافی است پسوند // قبل از لینک مورد نظر قرار داده شود .


      4-پیمایش نرم و صاف


    با تایپ پسوند // قبل از پرچم (FLAG)در نوار ادرس مرورگر می توان به راحتی و با سرعت بالاتری برگه ها / پنجره های فعال مورد نظر سریعتر بسته شود. این گزینه باعث افزایش سرعت مرورگر می شود.سپس با کلید بر روی دکمه RELAUNCH، در قسمت پایین صفحه نمایش به ادامه تنظیمات بپردازد.
    توجه داشته باشید این یک ویژگی آزمایشی است و باید به هشدار های بالای صفحه تنظیمات توجه نمایید. برای خنثی کردن عملیات فوق کافی است بر روی دکمه تنظیمات کلیک نموده تا تنظیمات انجام شده به حالت پیش فرض باز گردد.


      5-دور انداختن برگه (TAB)


    با تایپ پسوند // در نوار ادرس مرورگر می تواند به پنجره های فعال اضافه را سریعا پیدا نموده و آن را غیر فعال نماید.علاوه بر آن به بالا رفتن سرعت مرورگر کمک می کند این عمل باعث می شود پنجره هاو برنامه های اجرایی غیر ضروری از حافظه پنهان حذف گردد و باعث آزاد شدن این حافظه می گردد.سپس با کلیک بر روی دکمه RELAUNCH، ادامه تنظیمات را انجام می شود.
    توجه داشته باشید این یک ویژگی آزمایشی است و باید به هشدار های بالای صفحه تنظیمات توجه نمایید. برای خنثی کردن عملیات فوق کافی است بر روی دکمه تنظیمات کلیک نموده تا تنظیمات انجام شده به حالت پیش فرض باز گردد.


      6-پاک کردن حافظه پنهان


    اگر تمایل دارید حافظه کمتری از سیستم شما گرفته شود باید اطلاعات اضافی حافظه پنهان حذف گردد تا سرعت مرورگر بالا رود.
    برای این عمل در نوار آدرس مراحل ذیل وارد می شود:
    SETTINGS/CLEAR BROWESR DATE ، بعد از اجرایی این مرحله گزینه پیشنهادات را انتخاب کرده لیستی از فایل هایی که می تواند حذف گردد نمایان می شود که عبارتند از تصاویر و فایل های ذخیره سازی پس از انتخاب گزینه ها عملیات پاکسازی انجام می گردد.


      7-بررسی سیستم از لحاظ نرم افزار های جاسوسی و دیگر نرم افزار های اشغالگر


    کاربران گوگل می توانند از نرم افزارهای حذف ابزارهای گوگل استفاده نمایند این خود می تواند یک ایده خوب برای اسکن و پاکسازی سیستم باشد همپنین می توان با استفاده از نرم افزارهای Anti –malwareیا Malwarebyte برای اسکن سیستم استفاده نمایند .
    کاربران مک می توانند از نرم افزارهای ضد تروجان مک برای حذف و پاکسازی سیستم از جاسوسان و اشغالگران استفاده نمایند.

    دوشنبه 21 دي 1394
    social,مشهور,موفقیت

    كد امنيتي