IRANCMS | سایت ساز آنلاین ایرانی
  • اخبار تکنولوژی
  • رنگ بندی در سایت

    رنگ بندی در سایت
    در طراحی سایت توجه به اصول رنگ انتخابی برای صفحات و اینکه از رنگ های مکمل و ترکیبی مناسب بهره ببریم مهم است باید بدانیم که برای سایت چه رنگی در نظر گرفته شود و هنوز کارشناسان در زمینه طراحی وب نتوانستند به صورت کامل جوابی به این سوال بدهند زیرا در حوزه طراحی وب سایت موضوع روان شناسی رنگ ها کمتر مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
    ولی به طور کلی می گوییم همیشه یک اصل برقرار است که وقتی می خواهید صفحه را رنگ بندی نمایید این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ برای چه صفحه ای و مرتبط با چه موضوعی انتخاب شده است. و در رنگ بندی محتویات و مطلب ها اهمیت دادن به عملکرد امری ضروری است.
    از رنگ سفید برای پس زمینه صفحه و رنگ آبی برای لینک ها و رنگ بنفش زمانی که لینکی مشاهده شده برای پیش فرض در برنامه فرانت پیج استفاده شده و این بیشتر در سایت های دولتی و سازمانی که آمار بازدید از آنها و کاربرانشان بالاست نمایش داده می شود.
    در سایت های شخصی رنگ های مکمل نقش دارند مثلاً سبز پر رنگ همراه با سرمه ای به سایت هایی که در زمینه بازرگانی فعالیت دارند جلوه خاصی می دهد.اگر برای کودکان پروژه طراحی سایت را انجام می دهید از رنگ های شاد و گرم بهره بگیرید تا فضایی جذاب ایجاد شود .
    کار کردن با کدهای رنگ در طراحی وب برای صفحات خیلی مهم و اهمیت بسزایی دارد.
    در ادامه فقط می خواهیم تاثیر روان شناسی رنگ ها بر روی کاربران را بررسی کنیم و درباره اینکه چه رنگی برای سایت بهتر است نمی خواهیم حرفی بزنیم و اگر راجع به این مسائل صحبت کنیم برای گرافیک سایت کمکی به طراحان سایت می شد.

    دوشنبه 26 بهمن 1394
    بازدیدکننده ها,رنگ ها,رنگ های شاد,طراحی سایت,ویژگی های رنگ ها

    كد امنيتي