IRANCMS | سایت ساز آنلاین ایرانی
  • اخبار تکنولوژی
  • هک کردن روترها قانونی اعلام شد

    سازمان های فدرال آمریکا اعلام کردند که قوانین امنیتی درباره هک کردن روتر ها برای مصارف خانگی صادق نیست و افراد می*توانند برای هک کردن روتر خانگی خود اقدام کنند.

    چند ماه پیش کمیسیون ارتباطات فدرال، مقرراتی را پیشنهاد کرد که از لحاظ نظری استفاده از سیستم عامل های متن باز روی روترهای وای فای را ممنوع اعلام می کرد.
    با این حال این قانون بسیاری از کاربران را به اشتباه انداخت. در پی تصویب این قانون همواره سوالات بسیار زیادی برای کاربران ایجاد شد. یکی از اصلی ترین سوالات مطرح شده در این زمینه این بود که چگونه

    می توان در تجهیزاتی که برای هک شدن مستقیم طراحی شده اند، تمهیداتی را اعمال کرد که بتواند امنیت دستگاه را بالا ببرد. به هرحال قوانین جدید وضع شده این مشکل را حل کرده است و با این حساب دیگر لازم نیست که کاربران درباره این سوال نگرانی داشته باشند. تحقیقات جدید انجام شده در این زمینه موجب شده است تا امکان پیشرفت و تغییر دادن تجهیزات روتر بر اساس سلایق صاحب روتر نیز امکان پذیر باشد زیرا بسیاری از افراد فکر می کردند که با این قانون جدید دیگر قادر به دست کاری روتر خود نخواهند بود.

    اما به تازگی و بر اساس قوانین جدید می توان روترها را برای مصارف خانگی دستکاری کرد و نیازی به نگرانی درباره مواجهه با بازجویی توسط مقامات فدرال نیز نخواهد بود. این به آن معنا است که شما با انجام این تغییرات روی روتر خود، مسوولیت امنیت خود را پذیرفته اید و تنها درصورتی که دست کاری شما منجر به یک سوءاستفاده اینترنتی بزرگ شود باید در برابر قانون پاسخگو باشید.

    پنجشنبه 29 بهمن 1394
    هک روتر,هک روترها,هک کردن روترها

    كد امنيتي